Administrarea personalului se poate defini din doua puncte de vedere: ca activitate si ca disciplina. Administrarea personalului, ca activitate, este ansamblul de activitati privitoare la asigurarea, dezvoltarea, folosirea eficienta a personalului din cadrul unitatii. Ca disciplina, administrarea personalului este menita sa creeze si sa mobilizeze cunostintele necesare in intelegerea si rezolvarea problemelor privind asigurarea, dezvoltarea, folosirea eficienta a personalului din firma.
Serviciile pe care le oferim:
-prezentarea catre noul angajat a Regulamentului Intern -intocmirea contractelor individuale de munca -intocmirea actelor aditionale -intocmire decizii de incetare contracte de munca+note de lichidare -inscrieri in registrul de evidenta al salariatilor -intocmirea si actualizarea fiselor de post -eliberare de diverse adeverinte -evidenta carnetelor de munca -efectuarea inscrierilor in carnetele de munca (examen promovat la ITMBv. privind efectuarea inscrierilor in carnetele de munca si detinerii acestora la sediul societatii) -planificarea/evidenta concediului de odihna -intocmirea planului de reconversie profesionala -planificarea - organizarea, cursurilor de specializare (team buildinguri),in functie de bugetul acordat -efectuarea operatiunilor in ReviSal
-analiza posturilor -implementarea programelor de training$ -participarea la procesul de evaluare al angajatilor impreuna cu managerii de departamente si a Directorului General -identificarea surselor de nemultumire reale in firma, comunicarea acestora catre Directorul General si propunerea de masuri de corectie a nemultumirilor aparute -intocmirea dosarelor de pensie -interviuri la plecarea din unitate