Administrarea personalului se poate defini din doua puncte de vedere: ca activitate si ca disciplina. Administrarea personalului, ca activitate, este ansamblul de activitati privitoare la asigurarea, dezvoltarea, folosirea eficienta a personalului din cadrul unitatii. Ca disciplina, administrarea personalului este menita sa creeze si sa mobilizeze cunostintele necesare in intelegerea si rezolvarea problemelor privind asigurarea, dezvoltarea, folosirea eficienta a personalului din firma.
Serviciile pe care le oferim:
-prezentarea catre noul angajat a Regulamentului Intern
-intocmirea contractelor individuale de munca
-intocmirea actelor aditionale
-intocmire decizii de incetare contracte de munca+note de lichidare
-inscrieri in registrul de evidenta al salariatilor
-intocmirea si actualizarea fiselor de post
-eliberare de diverse adeverinte
-evidenta carnetelor de munca
-efectuarea inscrierilor in carnetele de munca (examen promovat la ITMBv. privind efectuarea inscrierilor in carnetele de munca si detinerii acestora la sediul societatii)
-planificarea/evidenta concediului de odihna
-intocmirea planului de reconversie profesionala -planificarea - organizarea, cursurilor de specializare (team buildinguri),in functie de bugetul acordat -efectuarea operatiunilor in ReviSal
-intocmirea contractelor individuale de munca
-intocmirea actelor aditionale
-intocmire decizii de incetare contracte de munca+note de lichidare
-inscrieri in registrul de evidenta al salariatilor
-intocmirea si actualizarea fiselor de post
-eliberare de diverse adeverinte
-evidenta carnetelor de munca
-efectuarea inscrierilor in carnetele de munca (examen promovat la ITMBv. privind efectuarea inscrierilor in carnetele de munca si detinerii acestora la sediul societatii)
-planificarea/evidenta concediului de odihna
-intocmirea planului de reconversie profesionala -planificarea - organizarea, cursurilor de specializare (team buildinguri),in functie de bugetul acordat -efectuarea operatiunilor in ReviSal
-analiza posturilor -implementarea programelor de training$ -participarea la procesul de evaluare al angajatilor impreuna cu managerii de departamente si a Directorului General
-identificarea surselor de nemultumire reale in firma, comunicarea acestora catre Directorul General si propunerea de masuri de corectie a nemultumirilor aparute
-intocmirea dosarelor de pensie
-interviuri la plecarea din unitate
-identificarea surselor de nemultumire reale in firma, comunicarea acestora catre Directorul General si propunerea de masuri de corectie a nemultumirilor aparute
-intocmirea dosarelor de pensie
-interviuri la plecarea din unitate
